Nemndsamling på Grand, Oslo 2011

Så var det blitt september og tid for den årlige nemndsamlingen på Grand Hotel i Oslo. Tid for å få servert siste nytt fra Utdanningsdirektoratet. Hvilke oppdragsbrev har kommet fra Kunnskapsdepartementet og hva er i emning. Denne gangen hadde norsknemnda i grunnskolen fokus på den nye veiledningen vi skal lage i sluttvurdering, og som leder for nemnda er det bare ett å melde: den nye gruppa jobber godt og dynamikken er særdeles god! 

Da jeg hentet ut nøkkelen min denne gangen var omslaget merket med "The key to happiness". Fantastisk! Så hva har så livet å tilby meg denne gangen? Jeg hadde faktisk gjort litt research på forhånd. Det er sjette gangen jeg bor her nå, men likevel har jeg aldri benyttet meg av fasilitetene. Jeg er derimot godt kjent med smørbrødene og dessertene. Nå var tiden kommet for å nyte andre ting. 
Jeg ville svømme! Og for en fantastisk spa-avdeling! 
Mandag kveld tok Ingrid og jeg et bad etter jobb. 
Tirsdag tok jeg og Ingrid et bad etter jobb. 
Onsdag morgen tok jeg og Ingrid et bad FØR jobb. 

Det er viktig å ta med seg de fordelene det er ved å reise mye og bo på hotell. De tre foregående årene har jeg skjønt at man får lest bøker på flyet og sett DVD-filmer på rommet. Etterhvert som glamouren ved å bo på hotell har lagt seg, er det viktig å finne nye fordeler som veier opp for ulempene ved å være hjemmefra. Endelig, nå har jeg skjønt at man får trent! 
Da ser jeg fram til å bli råsprek iløpet av det neste året...

Enkle utsnitt fra turen:
Frokost og middag i Grand Cafe

Ibsensk sus

Nemndmøte oppe i sjuende

Camilla og jeg lunsjer på Grand Cafe

Bassenget i spa-avdelingen

Relax sonen - som vi ikke hadde tid til å bruke!

Nemnda avslutter dagen på juniorsuiten til Øystein.
Hollywood treatment til våre nye medlemmer!

Kommentarer

Populære innlegg