Halkidiki, sommeren 2007

Dette var sommeren da familien Haustreis bestemte seg for å ta en sydentur sammen. Samlivsbrudd og hele skiten, ungene trengte en opptur, og det gjorde jammen jeg også. Halkidiki var det Mona som anbefalte. Hun hadde vært der en gang før. Vi likte oss veldig godt. Det var reint og rolig, barnevennlig og fint.
Sett bort fra at Isak fikk kruppanfall og måtte på legevakta for å få oksygen, hadde vi en glimrende tur. Ungene storkoste seg, og jeg fikk slappet litt av og drukket en mengde deilig frappe.
Jeg nyter en frappe på bassengkanten

Saltvann i nesen! Noah og mormor.

Morfar og Isak bader

The Douhnut guy!

Morfar og mormor

Milkshake og is er livet!

Søstrene sisters

Gresk huskatt

Treåringen koser seg med hotwheels i sanda

Blomsterprakt

Søte fristelser

Meg

Mitt første møte med plastrotting. Minst to år før det ble hipt i Norge!

Kommentarer

Populære innlegg