Solbriller, solkrem og skitur på Sjåmoen!



Lørdag formiddag, alene, fantastisk vær.
Sinnsykt lyst på en skitur.
Alene.
Har vært ut på skitur alene før, men hadde mest lyst å gå på Sjåmoen i dag,
og da virket det litt stusslig å gå alene.
Sendte sms til Vigdis, som gjerne ville være med på skitur, men hun måtte ta med hele familien.
Fine by me! Jeg liker familier.
Kjørte oppover og spente på skia. Ettersom jeg var litt treigere enn lånefamilien min til å komme meg ut, fikk jeg en liten trimtur før jeg tok de andre igjen.
Ingen fare å gå på ski alene på Sjåmoen! Det var plenty av enslige mosjonister der oppe blant ektepar og familier. (Slik... da kan jeg ikke bruke den dårlige unnskyldninga flere ganger!)

Da vi kom fram til Pølsedalen ble det riktig så hyggeleg. Der var nemlig to kjente familier til, inkludert et av gu'mor-gullene.
Perfekt dag, spesielt ettersom det var årets første dag med solkrem og solbriller!
Heidi, Sondre, Lea og Vigdis

Gumor sin gullklump!:)

Jenssen klar for tur

Jeg var også her!

Kommentarer

Populære innlegg