Norges beste frokost, lunsj og service!

Dette er ingen ting annet en en hotellanbefaling! 
Simple and clean.
Læreplanmøte, kun en dag. Vi valgte Trondheim og Rica Nidelven var et ønske fra flere av oss. 
Frokosten er fantastisk, lunsjen er fantastisk og personalet er i særklasse.
Det er noe med det. Jeg har diskutert det med flere. Når jeg reiser på ferie er jeg ikke spesielt opptatt av hotellstandard utover at det skal være reint. Frokost kan man spise når man går på nærmeste café eller kneipe. Andre måltider spiser man når man er på farten. 
Når man er på jobbreiser er det annerledes. Da tilbringer man flere timer på rommet. Da ønsker man å nyte en god frokost før man starter på en lang arbeidsdag. Da ønsker man ok lunsj når man går tom og trenger påfylling. Og hva innebærer så et godt måltid? Utelukkende variasjon og ferske råvarer. Det er noe med å kunne velge mellom litt mer enn kvitost og brunost, fint eller grovt brød, eple- eller appelsinjuice. Kanskje høres dette snobbete ut, men faktum er at hvis utvalget er stort, kan man faktisk velge å spise både sunt og økologisk. 
På Riva Nidelven er utvalget  i særklasse. Det er så vanvittig, at jeg faktisk ikke kom tilbake til frokostbordet med annet enn juiceshot, yoghurt og heimbakte knekkebrød. Og så brie og egg, da... standard frokost. Likevel er det noe med at jeg kunne valgt annerledes om jeg hadde villet det. 
Personalet fortjener et eget avsnitt. Alle ansatte, fra renholdere til konferanseansvarlige, hilser og slår av en prat. Man føler seg utrolig velkommen. Jeg har aldri vært på et hotell noe sted som tar så godt vare på gjestene. 
Søtsaker til lunsj

Enda mer søtsaker til lunsj


Rica Nidelven får ternigkast 6!

Kommentarer

Populære innlegg