Kvelden før Kurs i vurdering - Lærernes hus i Oslo

Kom med med fly søndag kveld. Greit å være opplagt og rekke kurset, så ei god hotellnattssøvn var udiskutabelt. Vinterreising kan være både og, og denne gangen var det på grensen. Vi var usikre på om Widerøe kunne lande på grunn av sterk vind, men flyet både landet og tok av. Jeg blir aldri redd i fly. Jeg stoler hundre prosent på at Widerøebesetningen greier å vurdere hva som er trygt og ikke. Min utfordring er flysyke i humpete vær. Jeg har to ganger tidligere brukt spyposene på vei heim, og det er IKKE gøy!
Denne gangen gikk det fint fordi jeg hadde funnet min egen supermedisin: Spotify og Angry Birds på moblien + mammas magnetarmbånd. Fullstendig fokusforflytning er susen.
Da vi skulle lande i Oslo var det med nød og neppe det gikk, grunnet Gardermoens berømte tåke. 

Nytt hotell denne gangen: Clarion Collection Hotel Folketeateret i Operapassasjen. Kjempehotell! Terrasse, kveldsmat og frukt hele døgnet. Bare så synd at jeg ikke gadd drasse med treningstøy, for (og jeg siterer):

"Et annerledes treningsstudio, inspirert av et røft 1930 tals New York Boxing Studio, kan benyttes av de som ønsker en eller flere treningsøkter under sitt opphold. Her er det tilrettelagt for aerobics, kondisjonstrening og frivektstrening med punch –og speedball."

Man skal derfor ikke se bort fra at man prøver dette hotellet flere ganger!
Oslo by night
Blacklight-belysning i korridorene
Fantastisk velkomst!
God komfort om natta
... og en deilig frokost om morgenen

 



Kommentarer

Populære innlegg