Ankomst eksotiske Nydalen

Etter å ha fullført arbeidsdagen på Kippermoen ungdommskole, var det bare å dra hjem og pakke kofferten for å rekke 15.50- flyet til Oslo. Destinasjon: Nydalen. 
Og nei... ikke for å være publikum på "Torsdagskveld fra Nydalen", men for å møte mine nye samarbeidspartnere de neste par årene;gruppa som skal revidere læreplanen i norsk.

Etter ei travel og sosial helg, kan man trygt si at denne mandagen var preget av underskudd på søvn. Da jeg gikk på flyet i Mosjøen tok det nøyaktig fem minutter før jeg sovna, og dermed var den flyturen unnagjort. 
Neste flyetappe begynte jeg oppladningen til de neste to dagene. Jeg har fått lekse, og lekser må gjøres på fly og hotell.
"OECD rewievs of evaluation and assassment in education:Norway, OECD 2011" skal leses. 
Det skal også sluttrapporten til "Bedre vurderingspraksis" og "Meld. St.22: Motivasjon- Mestring- muligheter". Jeg har ting å gjøre med andre ord. 

Da jeg ankom hotellet ble jeg usikker på om jeg ville komme til å klare å konsentrere meg overhodet. Jeg trådte inn i en verden av glitter, ville dyr og krydder. Jeg snakker om interiøret! 
Nå til dags ankommer man ofte hoteller med en forventning om minimalisme og zen-innredning; med mindre man bor på historiske hotell, eller befinner seg i småby-Norge.
Her var det bare å skru på TV-en og PC-en og skrive seg varm. 
Og jeg kan jo si det slik: Det funket. Nå er jeg akklimatisert - nå kan jeg jobbe!

Dyrisk sengegavl

...blandet med skaimøbler og glitterdraperte gardiner

Tacky!!!!

Kommentarer

  1. Heia du! Jeg går jo ofte forbi der og ante virkelig ikke at det var slikt et dyreinspirert sted. Håper du ikke får dyriske drømmer også:) Gleder meg til å se deg torsdag!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg